
Jeg er blevet færdig med opsætningen af min bog ‘I heksens kløer’. Det blev jeg her i weekenden, så den er nu afsted til satskorrektur. Ihh… jeg føler det er tæt på nu, selvom der er så langt tid til det er september og udgivelsesdagen.

På det sidste har vi også set ‘Flying superkids’, fordi vi ikke kan få nok af gymnastik.

En super smuk morsdags buket

Vi har sået en masse i krukker og højbed.

Vi har grillet for første gang i år.

Og været på golfbanen for første gang i år også. Tre på stribe.

Og vi har spist en håndfuld rabarbertærter allerede.

Og der har været fine stunder med god mad og de bedste mennesker.

På vores morgengåtur, ser vi i øjeblikket hare og hjorte. Det er så hyggeligt at møde naturen i tiden. Det føles som om vi har været spæret alt for langt tid inde i vintermørket. Kan du spotte en hjort?