På det sidste #41

Skærm med titlen 'I heksens kløer'

Jeg er blevet færdig med opsætningen af min bog ‘I heksens kløer’. Det blev jeg her i weekenden, så den er nu afsted til satskorrektur. Ihh… jeg føler det er tæt på nu, selvom der er så langt tid til det er september og udgivelsesdagen.


Flying superkids

På det sidste har vi også set ‘Flying superkids’, fordi vi ikke kan få nok af gymnastik.


Morsdag buket

En super smuk morsdags buket


Så i haven med børn

Vi har sået en masse i krukker og højbed.


Pølser på grill

Vi har grillet for første gang i år.


På golfbanen

Og været på golfbanen for første gang i år også. Tre på stribe.


Rabarbertærte

Og vi har spist en håndfuld rabarbertærter allerede.


Stjerneskud på resutrant

Og der har været fine stunder med god mad og de bedste mennesker.


På vores morgengåtur, ser vi i øjeblikket hare og hjorte. Det er så hyggeligt at møde naturen i tiden. Det føles som om vi har været spæret alt for langt tid inde i vintermørket. Kan du spotte en hjort?






Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *